OzoBot – innowacja w BAJCE

W 2016 roku OzoBot w Polsce otrzymał prestiżowe wyróżnienie “Zabawka Roku”. OzoBot doskonale sprawdza się we wszelkich zadaniach dydaktycznych związanych z informatyką i robotyką. W bardzo przystępny sposób pokazuje cel programowania i unaocznia jego fizyczny efekt. To już nie tylko komendy kodu widoczne na puzzlach, z których tworzymy program, ale poruszający się robot.

Ilość zabawy i nauki jest nieograniczona tak jak nieograniczona jest kreatywność dzieci związana z rysowaniem i planowaniem tras, po których może jeździć OzoBot. Możemy zaprogramować roboty tak, aby wykonywały szalony taniec, ale równie dobrze będą wykonywać prace drogowe, nauczyć zasad bezpieczeństwa i zaprogramować drogę ewakuacji. Prostota obsługi OzoBota sprawia, że jest to bardzo łatwe i wdzięczne narzędzie do nauki programowania na wszystkich poziomach nauczania. 

Szkolenie z zakresu obsługi OzoBota zakończone certyfikatem EDU SENSE – “Programowanie i robotyka w nowej podstawie programowej” przeszły Panie: Justyna Kędziora i Katarzyna Niwa.

Dodatkowo w ramach prowadzonego programu “Raz, dwa, trzy – Koduj Ty!” dzieciaki rozwijają swoje kompetencje poprzez liczne zabawy “offline” jak np. “kubeczkowe” Sudoku, dywanowe gry planszowe czy budowanie wież.

 

Zabawy z OzoBotem (1)
Zabawy z OzoBotem (2)

Zabawy z OzoBotem (3)