W 2016 roku OzoBot w Polsce otrzymał prestiżowe wyróżnienie “Zabawka Roku”. OzoBot doskonale sprawdza się we wszelkich zadaniach dydaktycznych związanych z informatyką i robotyką. W bardzo przystępny sposób pokazuje cel programowania i unaocznia jego fizyczny efekt. To już nie tylko komendy kodu widoczne na puzzlach, z których tworzymy program, ale poruszający się robot.
Ilość zabawy i nauki jest nieograniczona tak jak nieograniczona jest kreatywność dzieci związana z rysowaniem i planowaniem tras, po których może jeździć OzoBot. Możemy zaprogramować roboty tak, aby wykonywały szalony taniec, ale równie dobrze będą wykonywać prace drogowe, nauczyć zasad bezpieczeństwa i zaprogramować drogę ewakuacji. Prostota obsługi OzoBota sprawia, że jest to bardzo łatwe i wdzięczne narzędzie do nauki programowania na wszystkich poziomach nauczania.
Szkolenie z zakresu obsługi OzoBota zakończone certyfikatem EDU SENSE – “Programowanie i robotyka w nowej podstawie programowej” przeszły Panie: Justyna Kędziora i Katarzyna Niwa.
Dodatkowo w ramach prowadzonego programu “Raz, dwa, trzy – Koduj Ty!” dzieciaki rozwijają swoje kompetencje poprzez liczne zabawy “offline” jak np. “kubeczkowe” Sudoku, dywanowe gry planszowe czy budowanie wież.
[ngg_images source=”galleries” container_ids=”379″ display_type=”photocrati-nextgen_basic_thumbnails” override_thumbnail_settings=”1″ thumbnail_width=”150″ thumbnail_height=”150″ thumbnail_crop=”1″ images_per_page=”40″ number_of_columns=”6″ ajax_pagination=”0″ show_all_in_lightbox=”0″ use_imagebrowser_effect=”0″ show_slideshow_link=”0″ slideshow_link_text=”[Pokaz zdjęć]” order_by=”sortorder” order_direction=”ASC” returns=”included” maximum_entity_count=”500″]